W naszym okienku opinii obserwujemy ostatnio uwagi nt. braku kawałków puzzli po otwarciu puzzli zwłaszcza tych z katalogu puzzli.
Sprawdzaliśmy to na kilkunastu różnych komputerach i problem się nie pojawił - w związku z tym trudno znaleźć przyczynę bez Waszej pomocy.
Prosimy nasze Użytkowniczki i Użytkowników o wypełnienie kilku ANKIET związanych z tym problemem w celu zawężenia pola poszukiwań.
UWAGA: W chwili obecnej wszystko wskazuje na to, że problem występuje tylko w przeglądarce FireFox 3.6.8 - jeśli przeinstalowanie FF nie rozwiązuje problemu proponujemy zainstalowanie drugiej przeglądarki np. na Google Chrome do układania naszych puzzli.
Porady w tej sprawie udzieliła niedawno IMK:
Dziękuję za pomoc,
Dodam, że w FF można sprawdzić/wyłączyć/usunąć wtyczki poprzez:
Narzędzia >> dodatki > wtyczki
Admin klinijtu.com
***
2 komentarze:
Ja mam FF 3.6.10 i też brakuje mi paru kawałków w każdych puzzlach. U mnie ten problem zaczął się dopiero 26.09.
Czemu od 7 stycznia nie było nowych puzzli?
Prześlij komentarz